Private coaching

Met onze Private Coaching gaat de Motorsportschool nog een stapje verder in het opleidingsprogramma. Tijdens de dagen vrij rijden en Expert Circuittraining bieden we de mogelijkheid om een Private Coaching te reserveren.

We vertrekken hier van onze zelfde basis die we al jaren toepassen nl. beter, sneller en veiliger op circuit leren rijden.
Het voordeel van Private Coaching? Je hebt de hele lesdag een instructeur volledig voor jou. Geen groepsdruk of angst om vragen te stellen. De instructeur kan alle focus op jou leggen en jij kan gedurende dag je problemen op het circuit aankaarten.

Dit maakt dat we meer kunnen bereiken in het verbeteren van je rijlijnen, remtechniek, zithouding, kijktechniek, …
Afhankelijk van je niveau werken we een programma af gedurende de dag. Of je nu 1.45 rijdt, of die magische grens van 2 minuten wil breken op Zolder, alles is mogelijk. Belangrijk is dat je aangeeft wat je doelen zijn.

Tijdens de 5 sessies van de dag bekijken we volgende punten:

• – Zithouding en bewegen op de motor
    • – Kijktechniek
    • – Bochtentechniek
    • – Rijstijl
    • – Acceleratie en remmen
    • – Individuele vragen

De instructeur heeft een camera ter beschikking op de motor die de sessies kan vastleggen. We kunnen je filmen terwijl we achter je rijden, of filmen terwijl we voor je rijden. Of we monteren de camera op jouw motor.

Na elke sessie bekijken we beelden en gaan we dieper in op je vragen of problemen op het circuit.

De private Coaching bedraagt 985 eur per dag + de prijs van de circuitdag.
Alle beeldmateriaal krijg je mee op het einde van de dag.
We voorzien voor jou een aparte plaats in de pitbox, ontbijt, koffie, frisdrank en broodjeslunch.

Je dient te beschikken over een lederen pak (één- of tweedelig) om deel te nemen. Wij raden wel het gebruik aan van een rugbeschermer.

Coaching onder de 1.40 op Zolder wordt nog niet aangeboden.

Wil je je graag inschrijven voor een Private Coaching, stuur dan een email naar wim@motorsportschool.be.